Monday, February 23, 2015

Video Klip 3;17:00 Minit BAGHAL Dapat Call Sirul..! TETAPI..., TETAPI Sirul Tak Cakap Pun Najib Terlibat! Muhaa Haaa Haaa Haaaaaaa

Video klip 3;17 minit yang bakal anda saksikan dibawah ini nanti memang Power, memang Legend..., memang Terbaeeklah!

Setelah hampir kesemua wartawan yang basah kuyup kena kencing dengan si BAGHAL pulang, hanya tinggal beberapa kerat wartawan yang masih berkemas peralatan untuk pulang, TIBA TIBA si BAGHAL berjaya menembusi talian dan bercakap dengan Sirul Azhar.....

Pada awalnya menerusi rakaman video ini si BAGHAL kelihatan  terlalu berahi seperti mahu injal mendengar suara Sirul. BAGHAL pun meletakkan handphone miliknya yang sedang menggunakan speaker phone itu hampir kepada mikrofon diatas meja.

Maka bercakaplah Sirul..., malang sekali sehingga berakhirnya perbualan telefon TAK ada sekelumit waktu pun Sirul sebutkan Najib terlibat dengan pembunuhan Altantuya...  MU HAA HAA HAA HAAAA.

Saksikan video klip dibawah ini;


6 comments:

Anonymous said...

kahkahkah....habih hancing bau wartawan tu kena kencing dek Mahfodz Bean....apa nak jadi, hangpa terima sajalah. Lopas ni hangpa tempek minyak atar banyak2 buat cover hancing kencing Si Mahfodz bean tu ya....kahkahkahkah...

Anonymous said...

Apa punya baghal le korang ni. Mana ada Sirul atau Mahfuz sebut nama Najib dlm isu ni. YG korang megalithic melompatx mcm kera kena belachan ni kenapa?

FORENSIC PATHOLOGY said...

Mahfuz cuba sumbat apa yang di laporkan oleh Malaysiakini ke dalam mulut Sirul???? Haiiii..... Ingatkan status Mahfuz, Ustaz Islam tetapi..... macam tak ikut AlQuran dan Sunnah jer. Kalau tak silap Islam akhir zaman tuuu ada 73 cabangnya????

Anonymous said...

Nampaknya si mamfoz Ni terpancut dulu sebelum pelirnya di kulum sirul. Kaki kencing parti isle.

Rizal Zainal said...

Kesian btl aku tgk muka dia , malu

Anonymous said...

A stupid idiot trying to fool everybody especially the media.