Friday, March 20, 2015

Anwar Sahkan Wang Hantaran USD500,000 Perkahwinan Anak Najib Itu Benar... Bukan FITNAH

‎Anda bacalah pengesahan oleh pihak JAWI bahawa sebaran catatan pernikahan Nooryana Najwa Binti Datuk Sri Najib dengan Daniyar Kessibayev yang diviralkan tertera jumlah USD500,000 sebagai hantaran sebenarnya adalah FITNAH semata-mata. Ibarat irama dan lagu berpisah tiada, begitulah juga Pembangkang dengan FITNAH..!!

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

10 comments:

Anonymous said...

KETUM dan Jubor ibarat air dgn tebing. Bapok borek dan rintek. Nuar kencing berlari, Norul berak senggelet. Itulah keluarga 69, keluarga Tunggang Tonggeng, Keluarga Nuar Jubor

Anonymous said...

Kalau hantaran mnntu njib bri rm5j pn xd msalah sbb dia ank org kayer..

Anonymous said...

Orang Melayu kalau tak hasad, dengki,khianat bukan Melayulah namanya.

SO WHAT??????

Kalau suami dia mampu nak bayar sebanyak tu, kalau betul APA SALAHnya???

Ada dia minta duit dari Anwar Ibrahim ke?

Anonymous said...

Pada aku kalau hantaran perkahwinan anak najib sampai setengah jutapun xde masalah. Menantu najib org kaya dsn ternama. Tapi isunya cerita setengah juta tu fitnah. Apalah harapan org buat fitnah tu.....

Anonymous said...

ANWAR DULU KAWIN KAT MANA

Anonymous said...


Hantaran kahwin takde hadnya, kalu kaya banyak harta berapa pun boleh bagi...Ada masalah ke?

Anonymous said...

Anwar kesayangan khawin kt mana...negeri mana..

Anonymous said...

YAng Anwar Al-Juburi tu doksibuk jaga tepi kain manantu DSN tu apasal??? Kalau ye pun jumlah tu, dia punya hal lah. Dia mintak duit Nuar Juburi ke???? Yang kamu tu pi bawak lari anak dara orang kawin kat Thai dulu, baguis sangat lah perangai tu....kharrk ptuihhhh..

Anonymous said...

kita semua Nampak, apa jua putar belit anwar and family semua berbalik kat dia dan keluarga dia, allah tunjukkan perkara sebenar.. itu pun kita manusia melayu islam tak mau terima dan fikirkan..fikirlah..fitnah lambat laun akan di ketahui orang juga dan allah memelihara orang yang benar...itu janji allah..

Anonymous said...

saja nak tanya masa Nuar Jubo nikah Jijah Kipas dulu kat Siam tu berapa hantarannya ...
saja nak tanya ... masa nikah dulu tu confirm izzah takde lagi dalam perut Jijah ??
saja nak tanya ... bila tarikh nikah .. berapa pulak umur NURUL IZZAH a/p Nuar Jubo sekarang