Sunday, March 8, 2015

Beberapa Keping Foto Demo Solidariti Anwar "KitaLawan" Oleh 30,000 Student Malaysia Di United Kingdom Semalam Bersama Mike Syabuuz....



Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

14 comments:

Anonymous said...

Mat sabun, jangan hang cium/ jilat pulak orang putih punya udahla......

Anonymous said...

wah ramai sungguh Balangsia sekitar 1Juta. ish x6 nak meliwat lagi lah tu. Rakyat dah naik muak dgn pemimpin2 Fuckatoon Rakyat. Dgn nyonya Kipas, YB Aiskrim, Norul papa ku Gay, YB Pondan jadi jadian, semua ada dalam Fuckatoon Rakyat. Hanya nak menghuru harakan negara hanya kerana peliwat Jijik Lagi terkutok, Nuar jubor
Melalak lalak kata Liwat Kes 1 dan Kes 2 fitnah. Pergi satu dunia memburok burokkan negara, akhirnya dalam mahkamah ngaku, liwat atas dasar suka sama suka. Inikah pemimpin yg kita inginkan menjadi PM, PM peliwat jijik lagi terkutok. Jikalao dia jadi PM, semua kakitangan d Putrjaya, jantan atau betina, teruna atau dara, iseri orang atau janda, pembancuh kopi atau drebar, semua tidak selamat. Pi kerja elok2, balik jalan terkangkang dek kena toron dgn peliwat tahap kronik, penjubor negara, iaitu Hero Tamil pare pundek Nuar jubor.
Sedar dan insaflah, jangan bersetongkol dgn penjilat Yahudi Zionist, peliwat jijik lagi terkutok, Nuar Jubor

Anonymous said...

Nyonya Kipas Plastik jangan cakap banyak la, tunjokan rakyat mana Jam Omegay yg kaw kata ada dalam simpanan, kenapa kaw simpan, nak buat jeruk kah? Kenapa kaw tak hadir dalam mahkamah beri keterangan sebagai alibi yg Kaw dan Sang Peliwat ada dirumah lagi bercengkarama dibawah lampu bul.Kata fitnah konon, kenapa tak hadir di mahkamah tunjookan bukti? Kenapa pulah akhir pergulongan dalam mahkmah ngaku liwat atas dasar suka sama suka? itu pbukan peliwat ke? Fitnah kepala butokh kaw. Kenapa kaw tak buat demi keadilan dan bukti yg suami kaw si anukera itu, bersih dan sesuci tahi vavi. Kenapa ? Sebab kaw adalah manusia Plastik yg hanya tahu menipu, berbohong dan menfitnah demi temolok dan nafsu hidup kemewahan dan kuasa. Itulah nyonya Plastik kipas.
Reply

Anonymous said...

Nak tanya sikit student2 pukimak ni semua...
Mana dapat duit belajar di U.K?

Samada mak bapak kaya raya di bawah kerajaan UMNO/BN atau dapat biasiswa/pinjaman dari Kerajaan UMNO/BN.

Ni lah pelajar2 PUKIMAK!
Woi, tak payah balik ah...buat menyemak je.

Anonymous said...

Uiiii sapa taja mat sapu ke sana..

Anonymous said...

mike syabuzz?
ha ha ha ha ha nama commercial tu

Anonymous said...

Kalau abang Mat ajak saya tentu mahu ikut sama.

Anonymous said...

Ini contoh kerja bodoh dari orang yg. dianggap pandai.

Anonymous said...

Rupa rupanya UK banyak juga import LEMBU LEMBU dari Malaysia.

Anonymous said...

ha ha ha mike syabuzz adik mike tyson ke.

Anonymous said...

campur 29,980 hantu raya yg tak kelihatan...kalau mereka2 ini tajaan kerajaan tolong tarik balik biasiswa mereka....kita tengok sama ada pembangkang akan tolong mereka....common la k'jaan....jgn ler tidur....

Anonymous said...

Satu macam jer jelingan mat sabu kepada minah montel yang sedang bercakap tu......mat sabu terkenang scene2 dia dengan kak mah ker? mat sabu gi London lari dari menyokong nenas anwar 7 march ker? atau lari kepanasan pasal isu nak pancung presiden haji hadi? takut kena lepuk seperti pencacai pasma?

Anonymous said...

siapa mamat yg 'handsome' tu? (nak muntah pun ada) senyap aje...... tak boleh cakap 'london' ke.....tak pe lah dapat jamu mata ok lah.....tokoh pemimpin parti yg kononnya memperjuangkan Islam....

Anonymous said...

orang putih pun dah tengok video pm @ porno melayu tu. mana ada orang boleh buat video seks superimposed.