Sunday, March 8, 2015

Benarkah Kak Wan Kata Anwar Lebih Relevan Duduk Dalam Penjara....?

Luangkan sedikit masa untuk menonton video klip durasi 01;59:00 dibawah ini.

Apakah sebenar-benarnya maksud yang mahu disampaikan oleh isteri Anwar Ibrahim..? Nampaknya beliau bukan mendesak pembebasan suaminya tetapi menenkankan bahawa semangat pencacai pencacai mereka akan lebih kuat jika Anwar dalam penjara.


8 comments:

Anonymous said...

Di mana2 ada anjing dapigs macam keluarga puaka ni, mesti ada salah sorang tuan mereka mengawal anjing2.

Dalam gambar ni, kita dapat lihat salah sorang tuan LESBIAN mereka. Anjing2 sentiasa dikawal oleh tuan2 dapigs mereka sebab dapigs dulu dah "invest" banyak dalam membela keluarga anjing2 tersepit puaka ni.

Kesian, "investment" yang tak menjadi....RUGI!!

padan muka!

Anonymous said...

Setuju sgt.. Kak Wan lebih relax dan x risau lagi kerana suaminya telah ada yg menjaganya.. Ada suami pun bukan ada kasih sayang pun...

Anonymous said...

Setuju sgt.. Kak Wan lebih relax dan x risau lagi kerana suaminya telah ada yg menjaganya.. Ada suami pun bukan ada kasih sayang pun...

Anonymous said...

Melalak lalak kata Liwat Kes 1 dan Kes 2 fitnah. Pergi satu dunia memburok burokkan negara, akhirnya dalam mahkamah ngaku, liwat atas dasar suka sama suka. Inikah pemimpin yg kita inginkan menjadi PM, PM peliwat jijik lagi terkutok. Jikalao dia jadi PM, semua kakitangan d Putrjaya, jantan atau betina, teruna atau dara, iseri orang atau janda, pembancuh kopi atau drebar, semua tidak selamat. Pi kerja elok2, balik jalan terkangkang dek kena toron dgn peliwat tahap kronik, penjubor negara, iaitu Hero Tamil pare pundek Nuar jubor.
Sedar dan insaflah, jangan bersetongkol dgn penjilat Yahudi Zionist, peliwat jijik lagi terkutok, Nuar Jubor

Anonymous said...

Nyonya Kipas Plastik jangan cakap banyak la, tunjokan rakyat mana Jam Omegay yg kaw kata ada dalam simpanan, kenapa kaw simpan, nak buat jeruk kah? Kenapa kaw tak hadir dalam mahkamah beri keterangan sebagai alibi yg Kaw dan Sang Peliwat ada dirumah lagi bercengkarama dibawah lampu bul. Kenapa kaw tak buat demi keadilan dan bukti yg suami kaw si anukera itu, bersih dan sesuci tahi vavi. Kenapa ? Sebab kaw adalah manusia Plastik yg hanya tahu menipu, berbohong dan menfitnah demi temolok dan nafsu hidup kemewahan dan kuasa. Itulah nyonya Plastik kipas.

Pemerhati said...

Wan Azizah terpaksa cakap macam ni kerana selepas Anwar masuk penjara , keadaan PKR bertambah teruk jadi untuk naik kan semangat ahli PKR yang kian luntur .

Anonymous said...

bukan apa!! bila anwar dalam penjara tak sakit dah jubor kak jijah.kak jijah pun tak tahan kena jubor setiap malam.bila anwar dah takder ...legaaaaaaaaaa lubang jubor dia...

Anonymous said...

Pertama nya yg sumbat nuar ke penjara adalah gederal court bukan umno bn.
Keduanya bila yb banduan kat dalam selamat pungkok2 staff diibu pejabat pkr tu......