Sunday, March 15, 2015

Macam Babi...! 9 Tahun Kerajaan Tanggung Belajar, 7 Tahun Mentekedarah Gaji Besar Kerajaan, Apa Lagi Kau Nak..?


‎Di pagi hari minggu sedang Blogger MIK meninjau-ninjau beberapa akhbar sambil menghirup Kopi 0 panas tiba tiba handphone Blackberry Z30 ini terima message dari Whatsapp Group Bloggers Otai yang sangat baik untuk kita kongsikan bersama......

Rafizi Ramli, born 1977 Besut, Terengganu

- Fully Free Govt Primary School - Sekolah Rendah Sultan Ismail, Kemaman (1984 – 1989) 

- Fully free govt board and lodging govt college - Malay College Kuala Kangsar (1990 – 1994)

- Fully free Govt company Petronas Scholarship - Morrison's Academy, Scotland (1995 – 1996)

- Fully free Govt company Petronas Scholarship - Leeds University, UK (1996 – 1999)

- Fully free Govt company Petronas Scholarship - Jeffreys Henry Chartered Accountants, London (1999 – 2003)

- Nice high-paying job in Govt company at Petronas (2003 – 2009)

-  Nice high-paying job in Govt company at  Pharmaniaga (2009)

- quits govt job at age 32 to join politics full-time 

Age 37, declares assets totaling almost RM2m with net assets of RM1.6m 

Has cash savings totaling RM1,336,908, while his life and health insurance policy and share in govt company Boustead Holdings amount to RM30,436.

Has 1,400 square foot condo in Bukit Antarabangsa 

Has three Honda cars including Honda Accord and Honda CRV.

Doesn't look at all malnourished from eating too much grass and sand.

Says govt is bankrupt, unfair and oppresses the Rakyat and the Rakyat is suffering.

(I am still figuring out where is the suffering and unfair part)

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

16 comments:

Anonymous said...

BABI lagi baek sbb die Allah tak bg akal

Bila manusia berakal berperangai macam babi , tentulah lebih hina dari babi

Anonymous said...

this guy is an idiot. he thinks he is the smartest of all people around him which I think is true but those who are at a distant are even smarter than him. just because he is from MCKK (mati celah kang-kang)he is the best in the country. suck my di..he should join ABI in Sg Buloh.

Anonymous said...

Doesnt look malnourished, gemok macam vavi hutan lagi ada. Itulah spesis2 yg mulut macam najis mughalazah. Spesis2 yg tak tahu kenang diuntong. Spesis yg tahu kenang jasa, Spesis2 yg tak tahu berterimaksih. Spesis2 manyiak busok hati dan hasad dengki. Spesis2 yg kecik2 sudah harus mampos, dah berbulu menyusahkan diri, keluarga, bngsa n negara. Spesis2 yg hanya tahu temolok rakus, hawa nafsu dan tonggeng untuk dliwat sampe koyax rabax. Itulah YB CIK Pon jadi jadian bernama Raspussy Vavi. Sapo lah mak bapok dia. Semoga tidak ada anak2 bngsa yg membesar menjadi spesis2 yg busok hati macam YB pondan ni

Anonymous said...

If more than 40 rakyat curse him like hell, sure his life will be SIAL like his BABI boss.

Anonymous said...

Macam manalah orang2 Pondan boleh pilih dia mewaliki adun mereka, iaitu YB Raspussy pus pus. Perangai macam babi hutan, busok hati macam bangkai. Bangga sungguh lah mak bapak dan keluarga dia mempunyai anak atau abang atau kelaurga seorang yg begitu busok hati dan hasad dengki terhadap, negara, bngsa dan agama. Beliau sudah harus dihantar dan hidup di Yahudi Zionist

Anonymous said...

Manusia macam gini pun ada kat Malaysia? Tak tahu bersyukur, tak tahu berterima kasih, tak tahu kenang jasa tetapi busok hati, hasad dengki dan berhati Yahudi Zionist. Babi hutan bertopengkan Pondan

Anonymous said...

Berdoa je agar dia sedar. Dunia ni srmentara je selagi bernyawa berbuat baik la. Tak tau bersyukur.

Anonymous said...

Satu masa nanti dia akn jatuh terhina jugsk mcm mentornya.. Ketum Anuar Brahi..
Balasan Tuhan buat si pendusta besar ini akn tibs, wpun duduk dalsm nikmat tp menipu segala2nya..

zahary said...

Satu masa nanti dia akn jatuh terhina jugsk mcm mentornya.. Ketum Anuar Brahi..
Balasan Tuhan buat si pendusta besar ini akn tibs, wpun duduk dalsm nikmat tp menipu segala2nya..

Anonymous said...

Vavi hutan yg berhati busok dan hasad dengki tahap najis kurap macam gini pun bole berada di negeri kita? apakah salah ibu yg mengamndung? Macamana spesis ini bole hidup dan berada di bumi tanah Melayu, heran bin ajaib, keparat dan lahanat bole hidup kaya raya, temolok lahap dan rakus pewot membuntal macam Babi hutan masih dikatakan Kerajaan kejam. Spesis Pondan kurap macam ini harus drejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi, agama, bngsa dan negara.

Anonymous said...

Ini worang tara wugama punya worang.

Anonymous said...

Rakyat is suffering so that babi hutan like you can eat like vavi hutan. Tengok badan macam babi hutan

Anonymous said...

Alahai Cik Rafizi, semua kerajaan tanggung tak berterima kasih ke kepada Kerajaan.

Sekarang anjing tersepit pulak ye.

Melayu Mudah Lupa.

Anonymous said...

Alahai Cik Rafizi, semua kerajaan tanggung tak berterima kasih ke kepada Kerajaan.

Sekarang anjing tersepit pulak ye.

Melayu Mudah Lupa.

Anonymous said...

Manusia kufur nikmat.

Anonymous said...

gila kuasa.....suka kawan dengan.....tak sokong hudud......suka kawan musuh islam