Tuesday, March 10, 2015

Nurul Izzah Sudah Dipinang Jejaka Muda Trang Tang Tang...

‎Nampak gayanya sudah ada jejaka yang ingin melamar Naib Presiden PKR untuk menjadi isteri....

Semoga hidup Nurul Izzah akan lebih bahagia selepas ini dan dapat menumpukan sepenuh perhatian kepada rumahtangga dan ibu kepada anak anaknya.

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

7 comments:

Anonymous said...

Jejaka yang mengajak Nurul kahwin tu mesti berterus terang bahawa dia lelaki normal.......bukan yang masuk lorong belakang macam bapa dia.

Anonymous said...

ada.hhati jd ketua pembangkang.tu...

perkara kicik pun xbleh selesai

keh keh keh...tgk najib antu antuya ker relax jer.. pm.yg paling berani...soh bersumpah... dlm masjid pon dia besumpah..

anwar dlm mahkamah(bukan gereja) pun xnak besumpah..
najib ni terbelit dgn girlfriend si kwn dia ni..

najib kena tolong punyer kawan...

tp yg kluar arahan tu misteri..
sbb yg bekuasa masa tu PAKLAH...

kalu nk tgk dr segi belit politik..
anwar dgn menantu..paklah sdng hadapi musuh yg sama masa tu....

tp aku cukup tabik kat najib...menantu paklah jadi kwn jugak...jd menteri lg..

so soalannya agak2 sanggup tak anwar plot arahan konon2 atasan soh kasi abis itu pompuan tu..(kabel dlm ada same interes masa tu..)

sbb anwar kan masih menaruh harapan masuk.umno masa paklah tu(bukan rahsia lagi...dah jadi joke kelakar masa tu..)

sbb teori rosmah ada di atas bukit dtg dr mulut anwar(tanya lah RPK masatu camner..)

betui tak betui anwar sanggup buat plot aebegitu depend dia sanggup 'meliwat' tak..

jk dia berani bsumpah kau2 punya...maka dia tak.liwat dan xsanggup.plot sebegitu sekali...

jika anwar xsanggup NAFI dia melwat..maka masih ada risiko dia terlibat dgn kematian antutuya..

Bingai @ Bangang said...

Quota aku pun kosong lagi ni. hehehehe

Artis - Tak Apalah Farid. Bukan kau sorang jer. hehehe

Port Weld said...

Nuruh tak bole kahwin sebab dia dah janji nak jadi barua DAPigs kini dan selama lama nya .

Anonymous said...

Saya rasa Norul dan adik beradik pi lah belajar bab air mani atau pi tanya kat mak hang bagaimana air mani bole terkeluar? Bila dah faham betul betul baru lah tahu yg air mani bole terkeluar dgn dua cara, satu secara papa hebat mu melancap atau terpancut dalam sarung kunyit Mak Hang atau sarung kunyit boypren2 Papa Hebat Gay Norul.
Dalam kes liwat 2 ini, DNA air mani papa Gay kamu berada 4cm dalam Jubor Saiful? Macamana bole berada sedalam 4cm dalam jubor Saiful?
Pthis is a fact bukan autaw keling? Pake lah otak berjambul hang. Kalau tak Papa Gay Kamu yg dalam kesyiokkan menembak berdas das air kote beliau kedalam jubor Saiful? Nak salah, salhkan kote bengkok Papa Gay Hang, Nak salah salahkan nafsu memvavi hutan Papa hang. Kalao nak salah, salahkan Mak Hang yg membekalkan karipap Daging dan tahu menahu akan cita rasa membuas Papa Gay Kamu. Nak Ssalh salhkan Mak hang si Nyonya Kipas Plastik mastik yg tidak hadir dalam mahkamah memberi keterangan untuk dijadikan alibi membela Sang Peliwat? Kenapa tak hadir d mahkamah membela dan memberi bukti yg papa Gay kamu si anukera sesuci tahi vavi? Pake otak ada faham. Sedar dan insaflah, jangan melibatkan diri anda dalam membela si peliwat jijik lagi terkutok, sebab mampos kena jawap keran bersetongkool menegakkan kote bengkok peliwat jijik lagi terkutok, papa Gay Norul celaka jahanam.

Anonymous said...

Salam. Kasaq sangat komen hang ni. Sabaq.

Anonymous said...

Kena rejectlah kalau cakap teru terang gitu! Sedikit pun tidak setaraf papanya!