Sunday, March 22, 2015

PANAAS....! Video Klip 01;36:00 Minit Seorang YB Ahli Parlimen Mabuk TODI. Wajib Tonton....

Setelah anda menonton video klip dibawah ini nanti, pasti anda akan menyampah dan meluat dengan gelagat seorang wakil rakyat yang bergelar Ahli Parlimen ini....

Apalah malangnya nasib pengundi pegundi dikawasan beliau yang membuat keputusan untuk memilihnya sebagai wakil rakyat! JOM tonton video klip dibawah ini;




26 comments:

Anonymous said...

Mabuk Todi Ketum sungguh hindu ni.....

Anonymous said...


ANUWAR ANUWAR ANUWAR... Jika ANUWAR meninggal Esok ..maka BERKUBURLAH Parti PKR, DAP dan yang sama waktu dengan nye..Kerana NYAWA MEREKA PADA ANUWAR ...KAH KAH KAH

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH

Malunya....

Anonymous said...

kalau kata bodoh ,bangang dan biul...kang marah...anuar jaga rakyat?...buta ke?..

Anonymous said...

lupa ckp anwar peliwat..cakapla sekali..ahli parlimen umno tak mampu buat aksi meliwat selain anwar..

Anonymous said...

Deyy tambi, Mahkahmah soal 10 soalan pun dia tak boleh jawab tau. Macam hero filem paddiyappa pulak stail mamat ni berhujah.. sikit tambah.... Anwar sudah angkat cuti kursus.....kasi lain cerita boleh!!!

Anonymous said...

Deyy tambi, Mahkahmah soal 10 soalan pun dia tak boleh jawab tau. Macam hero filem paddiyappa pulak stail mamat ni berhujah.. sikit tambah.... Anwar sudah angkat cuti kursus.....kasi lain cerita boleh!!!

Anonymous said...

Apasal tak sebut satu lagi Anwar PELIWAT!

Anonymous said...

Anwar segala-salanya termasuk MELIWAT dan KELENTONG.

Anonymous said...

Majoriti pemikiran dan perjuangan Ahli Parlimen pembangkang pariah dan low class.

Anonymous said...

Rumusan apa yg dia cakap ialah anwar meliwat rakyat dan pembantu pribadinya...moron punya ahli parlimen.

gabenor johor said...

Anwar juga kaki liwat

Anonymous said...

Keling memang mabuk todi..cuma satu saja tak disebutnya..ANUAR MAIN JUBOR JANTAN

Anonymous said...

ANU nya juga mencari Jubor...

Anonymous said...

Macai bodek..

Anonymous said...

Disambung........Yang meliwat juga anuar.......yang menipu pun anuar.......yg sodok isteri orang , yg sodok cinadoll, yg hilang jam omega pun dia juga......Tapi yang 'menjilat jubor' anuar adalah kapar........

Anonymous said...

Dia ta sebut pun"Sama rata sama rasa depan belakang sama saja"

Anonymous said...

Anwar PELIWAT!!! Dia lupa?!!!

Anonymous said...

si mabuk todi ni harap mudah2an nurul terjatuh hati dgn dia...boleh ler jadi menantu anwar....bodek membodek bawa bahagia....hahahaa mabuk todi punya paria...

Anonymous said...

16 September apa citer

Anonymous said...

Anuwar kaki sontot!

Anonymous said...

Kasihan... dah sewal kerana Anuwar...

Anonymous said...

Dey Macha! Anwar sudah jadi SEJARAH lah...time to move on!

Anonymous said...

Apa si keling mabok todi ni dpt......tahan juboq sj la....

Anonymous said...

Wow hebat,mcm ni le nk cari.anwar,anwar,anwar,baru dapat budget lebih,
ingat nuar pandang ke kt ko.kg buah pala ape citer.
hari ini tubuh kerajaan,besok dapat gran.
Klu tk jngan pangil saya anwar,panggil saya kaki liwat.

Anonymous said...

kalau aku jadi MP, aku akan tanya balik pundek ni, Apa Anuar buat untuk itu semua masa dlm cabinet...??