Tuesday, March 17, 2015

SPECIAL..? Izzah Dapat Layanan Istimewa Pihak Polis Pagi Tadi Boleh Pulang Sebentar Mandi Di Rumah...

Waaah...! Sangat istimewa.....

Apa lagi famili si peliwat ini mahu...? Daripada bapak sampailah ke anak anak semuanya asyik menghina pihak PDRM! Mereka sering menjaja jaja seruan kepada penyokong penyokong mereka agar membenci pihak PDRM. Kununnya pihak polis adalah perkakas UMNO-BN...

Pagi tadi agak terkejut juga menyaksikan apa yang di upload oleh Wan Azizah dilaman sosial facebooknya! Anda baca sendiri pada imej screen capture dibawah ini;

Seorang tahanan polis boleh dibenarkan pulang kerumah sebentar untuk mandi dan menyegarkan badan yang lesu itu...? Rasa rasanya kebenaran begini tak pernah diberikan kepada mana mana OKT sebelum ini.

Apa lagi famili si peliwat ini mahu...?

10 comments:

Anonymous said...

Rasa nya nanti banyak yang mahu jadi macam Nurul Janda si Lembah Pantai,
polis tangkap minta balik mnadi dulu..

Anonymous said...

Dia patut insaf. Takde sapa yg aniya dia kecuali diri dia sendiri

Anonymous said...

#kitalawan saya pun nak jadi puak pembangkang ler kalo macam ni

Anonymous said...

Mereka ini sekeluarga memang kaki penipu so jangan percaya apa Wan Azizah tulis

Anonymous said...

PDRM kenapalah ade double standard pulak mie??? Betul ke Nyonya Kipas nie cakap? Kalau betul... saya amat terkejut dengan layanan istimewa ini, kalau tidak benar tangkap Nyonya Kipas, isteri peliwat tu.

Anonymous said...

hebat polis malaysia !!!!

Anonymous said...

dia mahu bapak dia jadi perdana menteri

Anonymous said...

dalam erti kata lain tahanan reman pun ada 2 kategori

Anonymous said...

Keluarga 69 yang beratus SONGSANG

Anonymous said...

mana ada orang kena bagi KFC dalam balai ? siap boleh bawa anak dan dengan aank dia sekali kena bagi makanan , boleh balik rumah mandi pula tu ...

itu pun penyokong pecacai pr dah meroyan , siap bawa guitar buat konsert solidariti izzah konon , mak dia si jijah pula siap fb kata anak dia kena zalim , ni keluarga bahalol dan bodoh penipu pembohong punya drama memang tahap azazil