Monday, April 20, 2015

Semalam Tun Dr M Kasi BONGKAR.... Sekarang Siapa Sudah KANTOI..?

Sesuka hati nak jual nama Tun Dr Mahathir....!

Semalam selepas menghadiri Forum Antarabangsa bertajuk " Engaging The Young To Criminalise War And Energise Peace "  di PWTC, Tun Dr M telah membuat penjelasannya terhadap kenyataan bodoh Lim Kit Siang....

Sewaktu gerombolan DAP membuat kunjungan berjumpa pelajar pelajar Malaysia di Mesir Sabtu lalu, Kit Siang dengan selamba membayangkan akan ada nanti kerjasama diantara juak juak Pembangkang untuk mempastikan YAB Datuk Sri Najib undur sebagai PM Malaysia.

Tegas jawapan dari Tun M semalam!  "I'm not working with anyone to take down Najib, not the Opposition".


8 comments:

Anonymous said...

SIAPA PERNAH KATA. MALAI SI.
SIAPA NAK HAPUS TULISAN JAWI.
SIAPA BOLIH JAWAB.
DIYANA BOLIH JAWAB TAK ?

Anonymous said...

Hairan macam mana ada anjuran untuk pelajar melayu islam menghadiri majlis di lahanat komunis ni? Siapa kah pengkhianat anak melayu menjual maruah? Kalau penyokong PAS mungkin tidak leh, kecuali kroni dan baruah geng Mat Sabu, Husam, Khalid gereja dan sewaktu dengan nya. Pemimpin PAS yang lain tak kan nak berdiam sahaja?

Anonymous said...

Apa yang penting Melayu Islam perlu ada jati diri dan tolak DAP dan sewaktu dengannya termasuk PAS. Selagi PAS bersekongkol dengan DAP perjuangan Islamnya hanyalah pura2. Dan perlaksanaan hududnya x ikhlas tapi bermotifkan politik semata2, sebagaimana kata TDM.

Anonymous said...

Masalahnya orang Melayu memang bangang lah...Dulu, Sekarang dan Selamanya.......

Anonymous said...

Aku pun musykil bagaimana pelajar-pelajar tu boleh layan DAP DAP ni.

Anonymous said...

Gerombolan datang bersama hanji selamatkan itu ini kesenangan keselamatan kesaksamaan kebaikan dan bla bla.bla..
itulah gerombolan dajjal yg menjanjikan berbagai kesenangan dunia...

Anonymous said...

TDM adalah 'Master Strategist'.. dia tidak akan sebodoh itu untuk menerima tawaran LKS... dia tentu sudah baca pergerakkan sokongan atau tentangan sebelum dia mengorak langkah. Jika kita imbas kembali hari jumaat tahun 1987, pada waktu sebelum jumaat, dia telah diwar-warkan akan kalah, tetiba keluar gambar Ku Li bertanjak ?? ( itu strategi zaman tersebut yang kini sudah tidak laku lagi).. dan mampu menukar 'game' selepas itu, begitu juga 'game' semasa dia dikeluarkan dari umno oleh TAR, dan dibawa kembali kedalam umno oleh Tun Razak tahun 1982.. cuma masalahnya ialah Tun cuma mampu lakukan untuk dirinya atau menumbangkan orang lain, namun gagal dari segi kemampuan mengasuh pemimpin pelapis... dari segi 'politik' ianya menyebabkan DSAI, AAB dan DSN menjadi mangsa percaturannya.. yang lain dari itu dia banyak membina nama melalui wang petronas dan bantuan sahabat karibnya Tun Daim... samada dia benar2 jujur atau sebaliknya, hanya masa menentukan.. cuma amatlah sangat menyedihkan jika sisa2 hidupnya membongkar rahsia sebenar keinginan dia, iaitu samada benar2 hendak membela nasib Melayu & Islam atau sekadar langkah politik yang sudah di telah sebelumnya...

Anonymous said...

kita kena bersatu dalam hal ini. jangan jadi melayu yang termakan budi orang yang nak merosak kita. Perpatah melayu ada berkata ,"sebusuk-busuk daging , di basuh di rencah di makan jua" kalau tak faham, tanya Datuk Rais Yatim.