Thursday, May 28, 2015

28 Mei 2012 Lebuhraya Rakyat Dilancarkan... Dah 3 Tahun, Mana Pergi Wang Pungutan Derma ? Highway Pun Tak Nampak...

Majlis Pecah Tanh dah selamat dijalankan 3 tahun yang dulu.....

Kalau budak baru lahir pada tarikh 28 Mei 2012, umur 3 tahun dah boleh kenal mak, ayah. Dah boleh mintak adik...! Begitulah gambaran usia dan tempoh lamanya sesuatu peristiwa.

Apa pula kesahnya janji janji manis juak juak janggut sejemput yang bertopeng pemimpin ISLAM..? Merujuk sepenuhnya kepada janji manis PAS yang mahu membina Lebuhraya Rakyat, dimana kesudahannya...?


4 comments:

Anonymous said...

Wassalam. Bukan d kelante je tapi diPP pun samo jo. Rumah murah utk rakyat pun tak nampak, apo tah lagi dSelangor. Air bosih pun tak dapet disalurkan terdapet gangguan air dbanyak kawasan. Ini lah janji PR kepada rakyat tapi rakyat bodoh pocayo sangat sangat dongan dio. Tanggunglah. D Kolante tu bukan main semuo orang Pas mendabekdada dulu tapi dah jadi? Jalan raya pun tak bolih buet ni puo Lebuhraya? Air borsih pun susaH nak dsalurkan ni Lebuhraya. Masjid tak nampak pun sampai sekarang. macam anggan anggan Mat Jenin.

Ted Manoff said...

Sapa kata tak da. .highway tu bermula tempat upachara pechah tanah dan hujungnya sampai depan pintu shorga firdaus..Nik ajis sure boleh confirm

Anonymous said...

Duit dah u turn masuk kubo... sama dng tok nik u turn smpi masuk lam kuboo.. .

Anonymous said...

Duit duit duit tak kira Ulamak atau Ular Mak!!!!!!!!!!!!!!