Sunday, May 17, 2015

Tun Dr Siti Hasmah Doakan Najib Jangan Buat Sesuatu Yang Tak Baik Bagi Agama Islam... Marina Mahathir Dah Kembali Ke Pangkal Jalan..?

Dengan nada sebak, Dr Siti Hasmah berkata, selain berdoa untuk rakyat, beliau turut berdoa supaya Najib "tidak buat sesuatu yang tidak baik terhadap Islam".

Bagaimanapun, isteri kepada Tun Dr Mahathir Mohamad itu tidak mengulas lanjut mengenai doanya itu.

"Saya fikir suami saya dan saya tak sampai (Mekah) tapi Alhamdulillah, Tuhan bagi masa, usia, kesihatan, dapat juga sampai.

"Saya berdoa depan Kaabah untuk keselamatan bagi semua. Saya sebagai ibu, saya juga doakan untuk Najib supaya dia jangan buat sesuatu yang tak baik bagi agama Islam," katanya sebak.

Beliau berkata demikian dalam Majlis Sepetang Bersama Tun Dr Siti Hasmah sempena Hari Ibu anjuran Yayasan Generasi Muda di Kuala Lumpur petang ini.


INI ANAK SIAPA...? ANAK SIAPA PULAK INI YANG KONFIUS MENGENAI ISU KALIMAH ALLAH ?

Alhamdulillah....!  Baguslah jika Tun Dr Siiti Hasmah doakan untuk YAB Datuk Sri Najib didepan Ka'bah... Tetapi diwaktu yang sama kita berharap Tun Dr Siti Hasmah janganlah terlepas pandang kelakuan anaknya sendiri...

Sudahkah Siti Hasmah dooakan agar anaknya juga kembali ke pangkal jalan..?





14 comments:

Anonymous said...

Memang ramai nak tanya perkara yang sama. Baguslah tuan dah tanya dulu. Kita tunggula apa komen mak pak dia pulak.

Anonymous said...

Salam..
kasihan kan.. mereka sebenarnya tertipu..
anak sendiri yang patut didoakan.. kenapa highlight pasal doa pada Najib semata2?
Najib lah yg paling banyak anjurkan program Agama di zamannya.. tanpa slogan pun Najib memperbanyakkan program2 Agama peringkat Nasional termasuklah menyokong perlaksanaan Undang2 Islam di Kelantan..


Kasihan.. Tun Siti Hasmah... dipakai untuk rentak Tun Mahathir jugak.. mau ikut jejak ROsmah?

aku said...

sejak bila Marina jadi bini PM..dah takde modal lain ke? Marina ni ada bazir duit rakyat ke? Adoi..sengal la aku tengok komen taraf pencacai ni..

Anonymous said...

bAFGUSLAH ADA ORANG MENDAOAKAN UNTUK KEBAIKAN nAJIB TETAPI BAGAIMANA PULAK UNTUK DIRI KITA, KELUARGA KITA? KADANG-KADANG KITA TERLUPA YEA

Anonymous said...

Tindakan Najib boleh menyebabkan seluruh rakyat menanggung akibat, tetapi tindakan Marina hanya dia sendiri yang tanggung.

Anonymous said...

Tentu sekali seorang ibu akan mendoakan segala kebaikan untuk keluarganya. Dan saya kira itu hak peribadi Tun Dr Siti Hasmah. Dia tak perlu menceritakan perincian doanya untuk keluarga. Rugi tau kalau tak doakan untuk keluarga, terutama sekali di hadapan Ka'abah?

Anonymous said...

Selalu nye lebih mudah nasihat anak org dri anak sendiri. Tpi bgi saya . saya tk kisah anak org. Anak saya dulu harus dperbetulkan dan sememangnye saya dri golongan parent yg tegas sbab anak2 mudah tmakan hasutan org kawan dn juga guru yg suka bpolitik spi dlm kelas dn sebab tu ramai pelajar jdi biadap dn malas blajar dn pandai berpolitik. Bukan semua guru hye guru yg bkerja kerna gaji dm not d luv for teaching.for d good one tq for teaching my children to be d best.

Anonymous said...

Najib apa???? hahahaha.
dengaq nama Najib ja satu malaysia gelak.hahahaha

Anonymous said...

Itulah yg selalu org terlepas pandang. Nampak sahaja kudis di betis orang. Kaki sendiri berkudis bersopak, tak pulak disedari.

Anonymous said...

KELUARGA SENDIRI CAMNE......

Anonymous said...

Dahlah tolak hudud. Tolak Hadis. Guna interprestasi sendiri tentang kandunagn Quran. Gila. Anak dah macam orang tak beragama. Ada hati lagi nak doa macam tu pada Najib. Tah macamana keluarga gila ni boleh orang angkat pun tak tahu. GILA!!

Anonymous said...

Bagus jugalah dia berdoa untuk Najib mudah-mudahan Allah swt makbul. Maka Najib akan lebih diberkati

Namun sekiranya doa itu hanyalah sebagai satu ungkapan PERLI seperti lazimnya dilakukan oleh Tun, maka seharusnya doa itu untuk MARINA bukan Najib

Tun janganlah melibatkan anak isteri dalam perjuangan kamu. Dah nampak terikut-ikut cara nepotisma Anwar pulak dah.

Anonymous said...

Sebenarnya siti hasmahlah p.m selama madey memerintah. Ahli keluarga siti je bolot jawatan dan projek, adik beradik anak saudara madey langsung tak naik.

ARAM said...

Aqwak ni bahlol lah. saya masa di Jordan, Lebanon orang arab Christian memang guna nama ALLAH. kenapa awak bodoh sangat dan tahu tak di Indonesia dah bertus tahun mereka gunak kan Allah. Tak pun kecoh macam kat sini. Allah itu bukan hak copyright orang Melayu dan sebagai orang islam saya bangga Allah di guna pakai olih agama lain. yang bodoh macam you all ini memang haram jadah tak tahu riuh sekampung
memang malaun you all semua