Wednesday, July 8, 2015

Dokumen Transaksi Bank Milik Najib Pendedahan Wall Street Journal KANTOI Menipu..... Kesian !

Dibulan Ramadhan yang mulia ini umat islam seharusnya memperbanyakkan ibadah untuk melipatgandakan pahala kerana inilah peluang untuk merebut sebaik mungkin ganjaran yang dijanjikan oleh Allah swt....

Sekaligus apabila pahala yang kita kejarkan dan rebutkan itu menjadi fokus utama bermakna dosa dosa dan sebarang kerja jahat yang mendekatkan diri dengan sebarang dosa hendaklah dijauhkan!

Mernyerbar fitnah berita palsu sudah pasti mengundang pertambahan nilai nilai dosa yang bakal membuka peluang luas untuk menerima azab siksa dari Allah Azzawajalla, Na'uzubillah....

Sejak semalam sudah tersebar dilaman laman sosial dan rangkaian pesanan mesej Whatsapp kununnya sudah ada bukti sahih berlaku transaksi urusan bank dimana ada pindahan wang besar kepada YAB Datuk Sri Najib Tun Razak.

Tanpa usul periksa, juak juak anti Najib mendabik dada mula menyalak sakan melalak dan berkompang riuh rendah menyerbarkannya. Pada kiraan mereka, sudah pasti rakyat akan percaya dan dokumen dokumen tersebut menjadi bukti kukuh memang benar berlakunya penyelewengan dana besar berkait rapat dengan 1MDB dan Najib Razak.

Imej dokumen dokumen bank yang didedahkan oleh Wall Street Journal[WSJ]. Mungkin mereka yang "taksub" dengan pendedahan ini berada dalam keadaan 'hilang ingatan' siapakah sebenarnya dibelakang WSJ.... Suatu masa dahulu pun WSJ cuba memfitnah mantan PM, Tun Dr Mahathir.

Sungguh malang nasib juak juak yang anti Najib petang semalam apabila terbukti dokumen dokumen yang didedahkan oleh WSJ bukanlah sahih dan bertujuan untuk MENIPU rakyat Malaysia dan diwaktu yang sama MEMFITNAH Najib.

Mari Blog MIK kongsikan bersama anda anda semua, kita baca pendedahan oleh sahabat sahabat Blogger di SINI  dan  SINI

No comments: