Wednesday, July 8, 2015

Keupayaan MARA Inc Catat Untung RM80 Juta Dalam Tempoh 6 Tahun Sudah Bikin Gay Boy PKR Terkedu...

Ada kalanya perangai manusia itu boleh menjadi pelik jika tidak mampu untuk mengawal emosi diri sendiri....

Pernah kita dengar kisah seseorang itu akan habis-habisan memburukkan seseorang yang lain atas sebab cemburu dan iri hati. Iya, itu senario yang sangat biasa dan kita tidak pelik !

Apabila persada politik tanahair menyaksikan gelagat Rafizi sudah mula berbicara, dah pasti ada sahaja cerita yang tidak baik mengenai kerajaan BN. Buruk belaka..., hodoh sahaja...., jahat sokmoh !!

Begitulah sifat dan naluri dirinya yang memang membara rasa hasad dengki dan iri hati terhadap pucuk pimpinan kerajaan BN.

Namun begitu, sudah beberapa kali juga apa sahaja yang dikemukakan dan dihebohkan oleh Rafizi tidak pernah sahih dan terbukti berniat jahat. Niat dan nawaitu yang tersembunyi disudut hatinya yang hitam legam itu mempunyai agenda yang tidak baik, semata mata mahu menabur fitnah.

Dalam isu pelaburan hartanah MARA diluar negara, sekali lagi Blue Eyed Boy Anwar Ibrahim ini mahu muncul sebagai hero. Lagaknya memang memburu populariti untuk 'personal glory'. Spesis seperti ini tahu sekiranya beliau berjaya menghangatkan isu yang berkaitan dengan melayu, ianya dengan senang akan menjadi kecoh dan huru hara....

Tetapi langit tidak selalu cerah !  Baca pendedahannya di SINI

No comments: