Wednesday, July 22, 2015

Timbalan Menteri UMNO Pasir Salak Terlalu "CERDIK" Apabila Nak Komen Mengenai Rosmah Mansor...? Itu Kata Seorang Blogger...

Blogger MIK ingin berkongsi sebuah penulisan, artikel yang ditulis oleh seorang sahabat Blogger mengenai seorang Timbalan Menteri UMNO.....

Peribahasa melayu lama ada menyebut " Seperti Tikus Membaiki Labu " yang membawa maksud merosakkan lagi barang yang sedang dibaiki. Agaknya itulah perumpaan yang tepat untuk mengulas mengenai apa yang diceritakan mengenai Datuk Tajuddin Rahman, Timbalan Menteri .

Niat dan nawaitu Tajuddin memang ikhlas mahu mempertahankan isteri YAB PM, itu nyata dan jelas! Tetapi beliau haruslah berhati-hati ketika membuat sebarang kenyataan agar tidak menjadi bahan lawak jenaka....

Mana mana pimpinan politik sentiasa menjadi tumpuan dan perhatian masyarakat sekeliling. Keterampilannya, keperibadiannya, kesopanannya, begitulah juga tutur kata-katanya yang boleh mencerminkan tahap pemikiran dan IQ seseorang !

JOM kita baca sepenuhnya apa yang ditulis oleh sahabat Blogger itu mengenai "kecerdikan dan kebijaksaan" Timbalan Menteri UMNO, di SINI

12 comments:

Rashid said...

Sapa lahh undi si Tajudin ni? Memalukan negara laa menteri macam nih.
Kalau tak tau jangan laa pandai2 nak tolong Rosmah jawap.
Nak bodek pun agak2 lahh, jangan lah sampai bangang terserlah.
Speaking English berterabur .. aku rasa bangla potong rumput rumah aku lagi baik laa speaking english.

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

muka dah la mcm org kampong memang nampak pown dia ni bodoh bangang ntah mcm mne la ds najib lantik jadik timbalan menteri

Anonymous said...

Yg komen kt atas ni lagi benggong.kalah bungalla.berulang2.

Anonymous said...

Melayu kan ada sifat perasaan hasad dengki. Mana boleh nampak bangsa Melayu ada kereta mewah dan banyak wang. Bangsa cina tau diam dan berkerja keras

Anonymous said...

mentri UMNO/BN ni semua ngok-2 belaka
rosmah kenapa tak saman org yg fitnah beliau?