Saturday, August 1, 2015

Seluruh Negara Menantikan Upacara Telanjang Depan Parlimen Ghani Hasim....

Disebab pulut santan binasa, disebabkan mulot badan binasa ! Terlajak perahu boleh diundur tetapi kalau tak terbabas kata kata...?

Seorang pemilik akaun facebook dlilaman sosial atas nama Ghani Hasim dengan begitu konfiden dan yakion bahawa kerajaan BN akan menaikan harga petrol berkuatkuasa hari ini 1 Ogos 2015.

Dengan penuh sifat bodoh yang tawaduk dia pun membuat posting dilaman sosial fb miliknya bahawa dia akan telanjang di Parlimen kalau kerajaan BN tak turunkan harga petrol....


Apa macam bro...? Dah cukur ker...??

13 comments:

Buegard.jr Blake mohd yusof said...

buat malu orang papar sabah ja dia ni bah

Ted Manoff said...

Berkorban dengan telanjang..sahih ini penyembah Iblis

Anonymous said...

dah tua pun bodoh

Anonymous said...

Bagi viral sikit gambar sibangang ni.Mana akhlaknya sebagai seorang Islam.Buat malu bangsa & Agama je..ptuihh

Anonymous said...

Musti katA akaun kena hack..pui

Anonymous said...

Bodoh takleh nk ajar otak duk tang lutut

Anonymous said...

masa dia telanjang..sula terus

Anonymous said...

Kalau tenguk muka..konpom belum cukur lagi...agak agaknya bila la manusia berotak binatang ni nak tunai sumpah dia..kang dah dimakan sumpah...sahut lah cabaran tu..tuan ghani hasim LOMBU.

Mak Bedah said...

Kenapa bangang sangat kerana nak telanjang depan parlimen? Bodohnya nak tunjukkan kemaluan depan orang ramai.

Si bebal marah macam orang gila!!!

Anonymous said...

taik busuk kau lah gani..kau ni siapa??..mp adun??boleh berambuslah..

Anonymous said...

kenapa xpublish komen berhemah sy tentang kjantanan najib?
maka betullah mereka yg mnyokong najib itu tidak lain demi kekayaan..
kecewa.. umno tidak berfungsi lagi seperti dulu..
its time to support PAS

Anonymous said...

kan dah kena..duduk diam2 lg baik.
apa macam..bila nak telanjang? jgn lupa bagi tahu ya.

Anonymous said...

Lebih baik dia telanjang kalau PKR dan DAP berani istiharkan dana Politiknya.